beauty salon

Idag har jag varit en salong där jag har fixat mina naglar. Värsta fyndet här om man jämför med i Sverige. Endast 8000 Colones (monopolpengar, i know) vilket innebär strax över 100 kronor. I Sverige skulle samma sak kosta mellan 400 och 500 kronor. Nu har jag precis ätit lunch och tagit en dusch. Planen var egentligen att åka och träna imorse för jag har äntligen blivit fri från halsont och snuva men det får bli imorgon eller på torsdag istället.

Imorse när jag vaknade och skulle gå upp och äta frukost kom Mattias direkt springades till mig och kramade om mig. Åhhh vad han är söt.

Ha det så bra!
FREJA

Kommentarer
Postat av: Julia

Men vilken lyx med naglarna! Vad blev det för typ, fransk manikyr eller nån färg?



En fråga, vad äter ni mest? Vad får du till lunch och middag? Du vet, det är viktigt att veta vad man äter, som vanligt. ;)



STOR KRAM! <3

2011-03-15 @ 20:45:15
Postat av: sveddo

MER BILDER TACK!! Älskade du :) pussi <3

2011-03-16 @ 00:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0