torsdag, 17.11

Det är redan torsdag, helt sjukt. Förmiddagen har spenderats på gymmet, såå skönt. I eftermiddag har jag varit och handlat med Karla och sen har inte hänt så mycket mer. Jag försöker mest komma på vad jag ska packa till playan imorgon.

Igår var jag först på dagiset till tolv sedan gick jag hem för att lite senare åka buss in till downtown San José igen för att träffa Johanna. Vi fixade ett telefonkort till mig så nu har jag äntligen möjlighet att ringa och smsa här. Sedan köpte vi bussbiljetter inför morgondagens resa till Manuel Antonio. Vi ska bo i Quepos (antar att det kanske inte säger er så mycket) som ligger en liten bit ifrån själva naturreservatet Manuel Antonio men det ska gå bussar där emellan. Bussbiljetten kostade ca 35 kr, billigt för en 4-5 timmars bussresa. Vart vi bor fixar vi när vi kommer fram.


Manuel Antonio

Det är lite det här jag förväntar mig

Så imorgon drar jag till stranden med Johanna!
Ha det bäst så hörs vi på måndag,

Kram



Kommentarer
Postat av: sveddo

hoppas att du får det jättemysigt!

puss <3

2011-03-18 @ 22:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0