thursday

Idag var jag på skolan istället för igår eftersom tanken var att det skulle vara "Splash day" (ett litet, litet vattenland byggs upp inne på skolan) idag men den blev inställd. Efter skolan sov jag en stund för jag var helt död sedan åkte jag och hjälpte Magnus att måla en vägg. Ikväll har vi handlat och så har jag fixat med bilderna.

Imorgon är det heeeelg och jag börjar inse hur lite tid jag har kvar här nu. Om 3 veckor kommer mina älskade föräldrar och om 5 veckor landar jag i Sverige igen. Helt sjukt.

Btw, jag har fått ett nytt namn av Mattias som inte är allt för långt ifrån mitt original namn. Nu är det Anna som gäller. Woop woop!

Ta hand om er!
Kram Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0