Svar på en fråga

3 bästa sakerna med att vara här:

3. Nytt land, roligt att se något annat än Sverige och att dessutom uppleva hur en "riktig" Costa Rican lever. Det är en helt ny kultur som jag gillar starkt.

2. Familjen, de är verkligen så underbara, så fantastiska. Jag vet inte vad jag skulle göra utan de här.

1. Det bästa mina vänner med att vara här är att jag slipper mycket av de problem som ibland finns hemma i Sverige. En del av de följer ju självklart med hit men jag känner mig väldigt avslappnad här. Jag behöver inte tänka lika mycket. Och det jag tänker på är saker som gör att jag vet mer hur jag själv fungerar. Det känns fruktansvärt skönt. Det känns som att jag får reda på mer saker om mig själv ju längre tiden går och jag har ju ett tag kvar så då borde jag veta en hel del när jag kommer hem.

Kärlek till er där hemma!
Jag saknar er.

Kommentarer
Postat av: josefine

Massa karlek till dig!

2011-03-10 @ 04:15:50
URL: http://sistersinthai.blogg.se/
Postat av: Isabell

Jag och Humlan saknar dig meeeed!

Det låter skönt att du kan slappna avändå, det behövde du nog (:



Nu ska jag logga in på Skype så vi kan P-rata ;)

2011-03-11 @ 18:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0