movie time

Ikväll har jag varit på bio med Johanna. Det kostade oss 14 ynka kronor var. Lite skillnad mot Sveriges 100 kronor. Jag berättade för de på jobbet idag hur mycket det kostade i Sverige och de tyckte att det var helt sjukt. Det tycker jag nu också efter att fått lite mer perspektiv på det hela. Och andra sidan så är bio ungefär det enda som är billigare här än i Sverige. Jag får se till att gå mycket på bio de sista veckorna jag ska spendera här helt enkelt.

Vi såg i alla fall på Black Swan och den var bra faktiskt. Det enda jobbiga med filmer över huvudtaget är att jag lever mig in så mycket i filmer så när det är jobbigt på filmen så får jag tanken att mitt liv också är jobbigt. Lite tungt men jag jobbar på att sluta tänka så. haha.


Kommentarer
Postat av: Flisse

Snart har vi 14 nya filmer att se nar du kommer hem, da kan vi ha bio hemma hos mig varje dag!! Sounds good huh? <3

2011-03-31 @ 14:31:28
URL: http://sistersinthai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0