kommentar

Svar på fråga från Anita:
Frukost:
Den nationella frukosten här innebär Gallo Pinto med ägg. Gallo Pinto består av ris och bönor tillsammans med lite lök och paprika. Riktigt gott faktiskt! Betydligt större frukost än vad jag är van vid från Sverige. Självklart äts det yoghurt och smörgåsar också men Gallo Pinto är det vanligaste för Costa Ricaner att äta.

Om jag har kontakt med några ungdomar från Costa Rica:

På skolan som jag är på jobbar det två andra tjejer som är 23 och 25, de är båda födda här i Costa Rica och jag ska ut och äta lunch med de antagligen nästa vecka.

Hoppas att du fått svar på några av dina frågor, det är bara att fråga igen om jag missat något!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0