haziendo pozo azul

Ja, som sagt, igår var jag iväg på en dagstur ca 2 timmar härifrån. Bussen gick klockan sju ifrån ett hotell en bit härifrån, sedan åkte vi igenom regnskogen in till stället där stället låg. Vacker väg och det var roligt att se regnskogen på så nära håll. Sedan kom vi fram och då skulle vi direkt åka ut på första aktivitet som innebar Canopy. Då åker man i linor mellan träd som jag skrev tidigare. Jag var extremt nervös men sedan när jag väl börjat så var det otroligt härligt att hänga i luften.

Såhär ser det ut (inte egentagen bild, jag har fortfarande ingen sladd)

Sedan när vi varit ute på Canopyn i två timmar ungefär kom vi tillbaka till anläggningen och då var det bara att byta om inför forsränningen. Den var gryyyyym, jag älskade det verkligen. Man blev ganska snabbt genomblöt men det gjorde inte så mycket för det var ganska varmt. Höjden av lycka var när vi fick möjlighet att hoppa ifrån en klippa, ca 5 m upp i luften. Jag övertalade några av de andra att göra det och jag ångrar det inte en enda sekund. Så underbart!!

TOPPENDAG säger jag bara.
Freja

Kommentarer
Postat av: elin reijonen

åh vad underbart det låter! jag är avis på dig!

Miss you <3

2011-03-23 @ 23:01:41
Postat av: Isabell

Haha, vad mkt crazy stuff du får göra :D

2011-03-24 @ 00:17:06
Postat av: Julia

Men herregud vad knasroliga saker du är med om! Låter jättehärligt med linorna!

2011-03-24 @ 14:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0