gooood morning!!

God morgon Sverige!
Snart kommer Sverige vakna och samtidigt kommer jag gå och lägga mig. I och med att ni i Sverige har vridit fram klockan så innebär det en tidsskillnad på åtta timmar nu. Det kommer bli ännu lite svårare att skypa med folket där hemma.

Imorgon (idag) börjar en ny vecka. En vecka som kommer innebära skola, träning och KALAS för Isabella. Hon fyllde ju 6 år för ett par veckor sedan och på lördag ska vi ha ett stoort kalas för henne. 45 kidz är inbjudna+föräldrar (här är alltid föräldrarna inbjudna, fråga mig inte varför) så det kommer nog bli riktigt roligt. Isabella har beställt en tårta i form av Askungen och även Piñatan ska se ut som henne. Jag lovar att bilder kommer från det!

Hoppas att ni nu får en riktigt bra start på veckan.
Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0