answer

Ia om Är det något ni vill veta om mitt liv här?:
hmm jag vill veta hur vädret är? finns det några goda glassar? lär sig barnen nå svenska? såg på bilderna på vulkanen hur fint det är där :) hoppas du lever livet och har roligt! saknar dig <3


- Vädret är super, iaf om man jämför med Sverige. Det är nästan alltid 20-25+. Det har regnat 2,5 dag under tiden jag varit här men det har handlat mest om snabba duggregn. Ganska skönt så att luften blir lite friskare.
- Det finns goda glassar, det jag testat har varit bra. En sandwich smakar i stort sett samma som i Sverige och så en jordgubbsisglass.
- Jag pratar svenska med barnen varje dag. Isabella har säkert lärt sig några nya ord men vi jobbar på det. Vi har en svenskabok som vi faktiskt idag jobbade i för första gången. Mattias har inte börjat prata än, mer än några få ord. Han förstår däremot nästan allting så språket än nog påväg.
Jag lovar, jag lever livet ;) miss you to!

Kommentarer
Postat av: Ia

gud vad härligt med så varmt väder :D nu i Linköping börjar känna av vårvädret. solen skiner och jag har börjat använda min tunna vårjacka. SUPERSKÖNT!

vad kul att de börjar lära sig lite svenska. :)



Gud vad härligt att du börjar växa som person och lära känna dig själv bättre om jag fatta ditt senaste inlägg rätt. :) jag förstår vad du menar ungefär. har själv växt mkt av att flytta till linköping :)



hoppas vi ses snart :D

2011-03-09 @ 14:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0