Living the dream on the other side of the big sea

Hello!

Ni som känner mig vet att jag kommer åka till Costa Rica snart, det är inte mindre än 2 dagar kvar nu tills jag åker! För att de som är kvar i Sverige ska veta vad jag håller på med i landet på andra sidan Atlanten tänkte jag lösa det ganska enkelt med att ha en blogg. Jag ska försöka hålla er så uppdaterade som jag kan.

Jag ska bo hos min mammas kusin Magnus, hans fru Karla och deras två barn Isabella (5år) och Mattias (2år). Eftersom barnen inte får höra så mycket svenska i vardagen så är det det som kommer bli min huvudsakliga uppgift under tiden jag är där - prata svenska med barnen, piece of cake! Jag älskar ju barn liksom.

Sen så hoppas jag att jag kommer kunna jobba en del som volontär under tiden och så kanske gå någon spanskakurs. Det främsta är ju ändå att jag ska göra det jag vill och leva livet under tiden jag är där. Snart blir det avresa och jag är lite nervös, men allt löser sig säkert när man kommer dit.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0