hoooolaaa!

Under förmiddagen var mitt största arbete att försöka förstå deras maid. Hon kan enbart spanska, inte ett enda ord engelska. Vi lagade mat och jag slog upp ord i mitt lexikon som aldrig förr. Tack för lexikon! Men maten blev god och vi var båda glada när vi skildes åt, alltid något.

Under eftermiddagen åkte jag, Magnus och Karla till en annan del av San José för att träffa affärskompanjoner till de. Vi fikade, pratade och sedan åkte vi till ett hus som de antagligen ska designa. De var jättetrevliga och de ville träffas och äta lunch någon annan dag. Efter några timmar var vi tillbaka i rätt trakter och under kvällen har jag och Isabella haft dansuppvisning för varandra och lekt kurragömma.

Det bästa idag var när Mattias (2åringen) kramade om mitt ben. Det kallas äkta kärlek!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: johannafrej

Vad spännande att få kontakter också med Magnus och Karlas arbete. Visst är det härligt med 2-åringar.

Ha det bra!

Pappa

2011-02-18 @ 17:00:49
URL: http://takeawalkwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0