big neeews!!!

Jag har officiellt varit med om min första jordbävning. Den var liten men jag kan ju helt klart pricka av det på min to do list innan jag dör.

Dagen började med att jag skypade med min älskade familj, det var extremt mysigt och jag hade hela tiden en Mattias brevid mig som tyckte det var väldigt roligt. Sedan åkte vi till en fin restaurang i Santa Ana, för att dra en liknelse till det så är Santa Ana som vårat Lidingö. Karlas pappa var med och vi åt gooood mat.

Nu har jag och Magnus precis tvättat bilen och så har vi handlat. Imorgon bär det av till stranden så nu kommer ni inte höra från mig fören på onsdag eller torsdag. Detta kommer bli så niiice!

Ta hand om er,
love!


Kommentarer
Postat av: frida

Oj vad du har hunnit varit med om mycket min vän! det låter ju hur bra som helst, ditt liv där borta :) Utflyckten lät ju helt otrolig! avocados :O :D och jag är inte förvånad att du tog upp den största fisken ;) Det låter verkligen som en helmysig familj! puss <3

2011-02-21 @ 12:53:04
Postat av: frida

Och juste, jag sr fram emot bilderna :)!

2011-02-21 @ 12:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0