snart sverige, snart

Det finns mycket annat som är betydligt mer prioriterat just nu så det här kanske blir mitt sista blogginlägg innan jag återvänder till Sverige.

Helgen vad fin och bra på många sätt och vis. Vi spenderade ett dygn uppe i bergen i en stuga och jag njöt fullt ut. Extremt fin utsikt och stugan var supermysig. Sedan när vi återvände till San José på lördagen åkte jag för att träffa Lisa, Johanna och Marie på Friday´s för avslutningsmiddag typ. Trevlig kväll!

Igår kom mina föräldrar och det var underbart att få krama om de igen. Som jag hade längtat.

Negativt om helgen är att jag i fredags vaknade upp med äckligt ont i magen och har haft det sedan dess. Extremt bra timeat känner jag. Så idag på morgonen åkte vi in till sjukhuset och kollade upp det hela efter att jag inte kunnat sova något på hela natten på grund av magsmärtor. Doktorn var jättegullig och han skrev tre olika mediciner jag skulle köpa, så nu håller vi tummarna att det snart blir bättre.

Imorgon blir det att besöka vulkanen Poás och La Paz waterfalls. Sedan på onsdagen drar vi vidare på rundresan. Vi är tillbaka i San José torsdag nästa vecka och på fredag åker vi till Sverige. Jag kan inte fatta det. Nästa vecka återvänder jag tillbaka till Sverige efter nästan tre månader borta. Blandade känslor måste sägas.

Ta hand om er nu så ses vi snart!
MYCKET KÄRLEK
Freja

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor.



Vänliga hälsn.



Jessica

2011-04-19 @ 06:26:13
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vet du hur det är att dömas och sitta i fängelse? Vet du vad ett frihetsberövande innebär? Det gjorde inte jag heller. Inte innan jag själv dömdes till 1 år och 2 månaders fängelse och placerades på Sveriges största säkerhetsklassfängelse för Kvinnor. Läs min blogg där jag skriver om domar, Hinseberg, Kriminalvården och brott. Läs, kommentera och ställ gärna frågor.



Vänliga hälsn.



Jessica

2011-04-19 @ 06:26:17
URL: http://tiohundraarton.blogg.se/
Postat av: Josefine

Snart är du hemma igen min älskling! Hoppas allt gått bra med lilla magen och att du är fullt frisk ;) snart blir det KRAMKALAS! Love

2011-04-28 @ 13:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0