no need to say goodbye, i will soon be back

Jag kan verkligen inte förstå hur fina vänner och hur fin familj jag har.
Jag blir så varm i hela hjärtat av att veta att det är er jag
kommer hem till snart.

Simply the best, better than all the rest

Gårkvällen var bra. Vi satte oss först på ett ställe som heter "Mi Taberna" som inte ligger allt för långt härifrån sen åkte vi ner till downtown och gick in på ett ställe som heter "El Pueblo". Där pratade vi, drack gott och dansade salsa med ticos (Costa Ricaner). Jag tog inga bilder men vi får se om jag kan ta någon bild av de andra.

Idag står det än en gång shopping på programmet. Jag och den andra Johanna ska mötas upp på Mall San Pedro och förhoppningsvis hitta något mer snyggt! Sedan ska jag njuta av familjen så mycket som möjligt för nu är det min näst sista fredag tillsammans med de.

Kärlek
Freja

Kommentarer
Postat av: josefine bengtson

<3

2011-04-09 @ 21:15:23
URL: http://josefinesb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0