finfredag

Det blev ingen shopping idag istället åkte jag hem och somnade i en timme. Det efter alldeles för lite sömn i natt. Jag tog igen lite av det i alla fall sen kom familjen hem och jag har lekt med barnen hela eftermiddagen. Vi har lekt kurragömma, bakat chokladkaka och allmänt sprungit runt. Utan tankar, det är så barn lever och jag önskar att jag kunde få lite av det ibland. Bara leva, inget annat. Inga tankar som tränger sig in. Det är fint, vi alla borda försöka vara mer som barn ibland. Livet skulle nog bli lite lättare då.


Barnen har fredagsmys med Pippi som underhållning.

Nu har vi precis ätit och snart blir det movietime. Först ska jag krama om barnen en sista gång innan de ska sova. De ger mig tårar i ögonen av kärlek så många gånger. Vad ska jag göra i en vardag utan er?

Freja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0