Easy A

Igår var som sagt min sista dag på dagiset. Det kändes jättetråkigt att säga hejdå till alla barnen som är så fruktansvärt söta. Jag fick en present av de alla som bestod av alla deras handavtryck. Hur fint som helst.

På eftermiddagen åkte jag och Karla och gjorde lite ärenden och så på kvällen kom Johanna och Lisa hit och vi hängde hela kvällen. En äkta tjejkväll med highschoolfilm (Easy A) och mycket prat.

Idag sov jag till tjugo över tio (mitt Costa Ricanska sovrekord, eller iaf om man talar om hur länge man sovit på morgonen för jag la mig ganska sent), skönaste ever och jag känner mig riktigt pigg nu. Sedan gick jag, Mattias och Carolina (deras barnflicka) till en park och myste och lekte där. Snart kommer Isabella hem så då får vi se vad vi hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0